czwartek, 1 grudnia 2011

Wyniki Candy

Witajcie, dziękuję za udział w mojej zabawie. Ilość osób, które zamieściły komentarz pod postem przeszła moje najśmielsze oczekiwania  - było Was aż 78 osób. Z pośród nich "sierotaka" - czyli mój syn we własnej osobie wylosował szczęśliwca, który otrzyma zestaw do decoupage.
 A jak to się odbyło proszę zobaczcie same:


 los został wybrany.



 a szczęśliwcem jest: olimpia2708
Gratuluję wygranej i proszę o adres na maila  agag761@wp.pl

Dziękuję bardzo za tak liczny udział, i witam nowych obserwatorów mojego bloga.
 Pozdrawiam gorąco :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za świetną zabawę. Zwyciężczyni gratuluję tych wspaniałości. Pozdrawiam :-) I życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za zabawę i gratuluje zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zabawę,a zwyciężczyni GRATULUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za fajną zabawę i gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja ci nie sole to ja
    jestem bardzo szczęsliwa
    Serdeczne podziękowania dla syna
    bo to jego łapki mnie wylosowały
    Piękne dzięki

    OdpowiedzUsuń