wtorek, 24 kwietnia 2012

Imieninowe prezenty, misie i nowy blog

Witam chciałam sie pochwalić jakie cuda dostałam na imieniny. A więc od synka pieknego tulipanka, a od mojej mamy wspaniałego kwiata i zapachowy koszyczek.
Jeśli ktoś z Was zna jego nazwę to proszę o pomoc :)  jeszcze dostałam pachnący koszyczek, -  po prostu cudo koszyczek zrobiony jest z mydła a w nie powbijane są szpileczki utrzymujące tasiemki prześliczny.

Postanowiłam również stworzyć nowy blog poświęcony tylko dzieciom czyli zabawkom, pluszakom oraz innym umilakom : ) ZAPRASZAM

a wśród pierwszych postów można zobaczyć  Msiowe Panienki



3 komentarze:

  1. kwiatek wygląda jak amarylis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo, sprawdziłam i faktycznie to Amarylis

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;))Piękne prezenty ,a koszyczek faktycznie genialny :)

    OdpowiedzUsuń