piątek, 21 października 2011

Koszyczki na pieczywo i maty pod talerze

Nadeszła pora aby pochwalić się koszyczkami które długo leżały i czekały na wykończenie.
Wykonane z lnu w kolorze beżowym oraz białej bawełny....




Wykonałam również komplecik śniadaniowy  podkładki - maty pod talerze z bawełny we wzorki

Drugie zdjęcie przedstawi wzór na tej bawełnie, ale niestety jest słabo widoczny
Do kompletu uszyłam również koszyczek, ale aparat odmówił mi posłuszeństwa, więc przedstawię go w kolejnym poście.:)

3 komentarze:

  1. Piękne te Twoje koszyczki :D A spód i boki czymś usztywniasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie prace są W S P A N I A Ł E!!!!!!! zazdroszczę:). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie prace są W S P A N I A Ł E!!!!!!! zazdroszczę:). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń